Wiii

Wiiii Wiii wiiiii wiiiiiii. Så låter det i mina öron.

Nu är jag iallfall klar för dagen och det är min kropp likaså. Det är kallt utav bara fasiken och det ska bli så skönt att få mosa ner sig mellan alla täcken. En overall skulle behövas med. Gärna en blå med yttertyg av galon. Så jag kan kapsla in den lilla värme som min kroppa pallar att arbeta fram.

Men vet ni vad, jag har fått en hel del gjort idag ändå. Det har tagit en järnspikars tid men det har blivit gjort. Jag har skissat fram fyra grymma förslag (som såklart behöver finslipas) till IKEAprojektet och jag har diskat, Jag har tilloch med bakat för att sedan höra en smart röst påpeka att det inte är så smart att bjuda på kakor man bakat när man är sjuk. Men, jag har gjort det och det blev helnice. Jag kommer leva på knäckflarn och marmorerade kakor tills jag blir frisk. Även fast jag hatar kakor.
NU godnatt.


Är det någon som vill bli bjuden på influensa så sväng förbi, jag har massor att ge bort!

Kommentarer
Postat av: David 1

Jag tar gärna en influensa om jag får dela den med dig! ;) Passade på att uppgradera mig till David 1 också. Om David bara är David finns ju ingen anledning för mig att ha nr 2 när nr 1 ändå är ledigt... eller hur?

2008-11-04 @ 00:10:56
URL: http://davidbjork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0