uppdatering

..av det läge jag befinner mig i nu:

Jag har överskottsenergi av rang men min kropp vill inte dela min överskottsenergi med mig (hur det nu än kan gå till).
Jag har fått tillbaka mina smaklökars funktion till femtiotvå procent... vilket nog också har bidragit till att jag har fått tiilbaka en stor del av min matlust.
Jag har haft den värsta natten inatt med värk i öronen, vilket inte är bra. men,
efter som jag har haft den värsta natten inatt så kanske det förhoppningsvis betyder att det vänder.
Är lite rädd att öronen ska börja bråka igen dock. Jag tar hur mycket hosta och feber och snor som helst bara jag slipper den där jädrans öronvärken. Den är min fiende.
Nu. plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0