Rajnbåw

nu har jag slitit, undrar och undrat. När blir man klar? När känner man sig redo och kroppen säger 'Thats it, time to go home'? Jag filurar och funderar, jag fnurar och filosoferar, men saken är inte biff, saken är raggmunk. Jag har iallfall hunnit med en av (i princip) förtioåtta inplanerade saker idag och jag gick upp när jag skulle så jag får väl vara nöjd. Eller nej, när får man egentligen vara det? Listan på negativ energi är lång, alltifrån KOntrollskrivning i Mekanik på Tisdag till ickefungerande internet från och med igår och framöver, men jag är inte den som är den. Inte för tillfället iallafall. För just nu är listan med positiv energi lika lång, och kanske till och med längre. Dagarna är längre, jag får mer gjort, jag har mindre dåligt i mitt huvud och jag sover gott om nätterna. oftast. Mina mardrömmar är som bortblåsta och skolan går väl som den borde, fast lite sämre. Jag vill och jag lyckas nästan. Frågan är hur mycket man skall behöva ge för att lyckas helt och hållet. NU ska jag äta och tvinga mina betalda tjugo internetminuter att gå så långsamt som möjligt och förhoppningsvis så stannar tiden helt. Jag bara måste få min dagliga dos. Jag kan stirra i evigheter.


Nej men det är ju ingen big deal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0