båtmässa

Höstens Båtmässa i Älvsjö blev inte alltför grundligt synad iår, men några random (och rätt intetsägande) bilder blev det dock. 
OBS. Ej jag som är fotografen eftersom jag var hemma och var sjuk.


En maffig båt som är maffigare i verkligheten än vad den ser ut här. säger dom.


Världens snyggaste Mamma.


En kopia på båten 'Darling', en svart ribbåt samt en fet motor som ser mycket mindre ut än den var. har jag hört.


En mor som ser less ut och en far som dansar schottis.


Röd fin båt.


Någon som vill vara anonym provar morgonrock a´la Hugh Hefner.


en far med ap-pose, massa folk och en GRYM vit ribbåt. säger dom.


mapa


Tack och bock för mig. Nu är det dax att fortsätta längta till den här dagen är över. och nästa och nästa och nästa.

Hållfen är för övrigt avklarad, och jag ska ge tjejerna en eloge. Kanske har jag felbedömt er. Det blev jättebra. tillslut.

kaka.



Kommentarer
Postat av: Namnet på modellen

bra att du inte är ute och springer när du är sjuk!

2008-11-09 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0