sommarlov

min kropp min hjärna och mitt hjärta har redan gått på sommarlov*. detta trots min tenta på tisdag. No Good. no good at all.


*sommarlov som i mitt fall betyder samma
vardag som alltid, med massor att göra,
fast då på annan ort.

senare: haha. har en såndär känslosvall-dag idag. Kan inte kontrollera! Tappade nyss lite microkola på golvet (cirka en droppe med size typ knappnålshuvud) och började storgråta. Min kropp är en rolig manick.

tjugo minuter sen senare: var nyss nära att kvävas av min gudomliga microkola. helt seriöst så såg jag mitt liv passera revy. eller inte. hade fullt upp med att gråta paniktårar och hosta och harkla. tänk om dom skulle komma hem och se mig lutandes mot köksbordet, kvävd blott av en bit microkola. gud vad pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0