två små dvärgar

Idag är det egentligen som vilken annan dag som helst förutom att jag har sjutusen mer saker än annars att göra (och sjutusen är fasiken en hel del). Ett litet urval: Ska ge mig av nu in till Karlaplan och hämta upp lite affischer som jag imorgon så snällt ska invadera hela Campus Kista med samt lite flyers som jag så ännu mer snällt ska slänga ut till varje förbipasserande stackars ISKare.
Klockan tio idag är det matteföreläsning med mannen som varken kan prata svenska eller skriva så det syns vad det står på tavlan, en nödvändig sådan då jag inte var på den igår. Till lunch: chili con carne som jag inte ser fram emot för fem öre och en timme senare, Klockan ett, Numme, de så kallade Numeriska Metoderna.
Mer datorer vill dom slänga in i vår utbildning där, och vi tar så snällt emot. tack så väldigt mycket.
Vår studiedag kommer bli lång, efter detta så är det Matlab för hela slanten som gäller för mig o min Labbparter, då skiten skall vara inlämnad imorgon. mums. älskar programmering. inte. Men shit vad vi samlar nördpoäng. Och vet ni vad? Jag gillar det.

Dvärgarna i rubriken handlar förresten om att jag först skulle skriva om de två dvärgarna Butter och Trötter, eftersom det är så mitt liv just nu ser ut (Läs Bitter och Trötter för bästa likhet), men eftersom jag är på tok för sen för att gå in på den delen nu så låter jag det vara en öppen tråd. Återkommer om detta, kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0