Skärtorsdagen

Gårdagens Torsdag blev inte som alla andra Torsdagar men jag tyckte den var bra ändå. Började dagen med att köpa skor samt ta en fika (vilken inkluderade hur många kalorier som helst) med veronica på stan och Slutade dagen med ett grymt skoskav av de nya skorna samt med Vin och skitsnack hos min ibland-granne.
Därimellan en visit hemma hos Micke och en snabb på Heartbrake där det var på tok för mycket folk för min smak på grund av att töntarna Neverstore spelade. Vägen hem har nog aldrig kännts så lång som den gjorde igår men väl i värmen så släppte tankarna om kollektivt självmord och Frysskador som tur va. Rödvinet flödade och jag vaknade med sådär mysigt äckligt röda läppar.

Nu har städats med farsgubben och förmodligen tas en promenix i solskenet med vovsingen strax. Sen, ja, det är ju Långfredag, ännu ett tillfälle att fira. hojt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0