Närkontakt av tredje graden

Idag har det varit en rätt bra dag. Fast ändå inte. Jag har ätit dåligt, sovit dåligt och pluggat grymt dåligt. Lappen imorn känns oviss, men jag tar tjuren vid hornen och tutar på. I will make this happen. Det som oroar mig mest just nu är all sjukdom runtomkring. Mer än Varannan person i klassen är förkyld av rang, Thomas är däckad av någon konstig kräkliknande grej och Varenda människa på tunnelbanan hostar och snorar mig rakt i ansiktet. Jag har inte tid att bli sjuk! inte tiid!
Att bero på hosta på mig så satt det en Man idag på bussen och hostade mig i nacken, i sisådär en kvart. Håret fladdrade som om jag stod med bakhuvudet mot en Bordsfläkt och det var inte vilken hosta som helst, det var en sån där slemmig, jag-har-rökt-i-flera-år-och-har-nu-även-dragit-på-mig-en-rejäl-förkylning-med-rethosta-hostning. Jag ryser vid tanken på hur många av hans äckliga bascillusker som forsade ut på mig och byggde bo i och på min kropp. vidrigt. Jag måste sluta andas när jag träffar människor, enda sättet att slippa andas in all skit. (Kan tolkas bokstavligt med). Ska skaffa mig Torgskräck och bli ännu mer totalt osocial så kanske jag slipper bli sjuk, ska förresten också börja använda handskar och gasmask när jag åker till skolan. Åh vad världen skulle bli mycket renare. (psyket nästa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0