igår

Igår va en konstig dag. världen snurrade lite för fort för min smak, jag snurrade lite för fort för min smak och någon snurrade för fort för J.O. Denna någon snodde min väns nycklar, hörlurar och rikskuponger. På en fest med bara bjudna. Surt och elakt och stört. Jag blir irriterad på folk som inte kan skilja på mitt och ditt. Mycket irriterad. Det värsta är att jag är svintrött idag. Lovet börjar med bommull i vaderna och pain. I ryggen, i huvudet och i hjärtat. Jag är så besviken på folk. SÅ besviken. Vad och vilka finns egentligen där ute? Jag säger bara: Väx upp och skaffa ett liv. Skaffa en pojk/flickvän, en volvo, en villa och en vovve, men först: get out of my face.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-15 @ 14:10:24
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Caa

haha, tack. Den där lever jag länge på :) tack åter igen.

2008-03-15 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0