heute

Idag har jag inte gjort ett dugg till nytta. Jag vaknade alldeles för sent, bestämde mig för att gå ut och gå, bestämde mig för att åka in till stan och handla skor och bestämde mig för att städa när jag sedan kom hem. Men dagen har inte blivit som jag förutspådde och ville: Jag har suttit i soffan hela dagen, Jag åt för första gången för cirka en timme sen och jag har varken varit ute och gått, köpt några skor eller ens varit ut ur lägenheten. Jag har dock diskat, vilket var mycket mer än nödvändigt, men det är också den enda nyttan som har gjorts i denna lägenhet idag. Och jag skäms för att jag inte har gjort allt som jag behövde göra. jag har varit så lat. Men man kanske får vara det för en gångs skull?

annars då? fredags fest och tjurigheter. Lördag tanke på fest men hemmavid och sov istället. Den här helgen har varit måttligt till godo, mest bara för att jag har det så svårt att ta det lugnt. Hela jag är en överstressad elaking och jag kan omöjligt slappna av så mycket som jag borde. Dumt av mig men sant. Inget jag kan rå för än, men jag är på god väg till att bli lite bättre på att stressa av och det känns bra. Behöver bara hitta någon eller något mer som hjälper mig på traven. rekommendationer?

Kommentarer
Postat av: Dexter

Du borde kolla på mig, säsong 2. Väldigt avstressande.

2008-03-18 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0