helggöra

I helgen har jag tagit det så lugnt som jag nog aldrig tagit det förr. Sovit, ätit och kollat på film och friidrott. Sovit, ätit och kollat på film och friidrott. Supernice. Känner mig nöjd och utvilad, det enda rätta just nu. Känns som att jag kommer att kunna leva ett tag på den här helgen. Min största skräck är dock att jag kanske sovit FÖR mycket, att jag kommer gå och vara seg och vänta på att få sova mer hela veckan, men men sånt får man ta om man vill ta det lugnt. Klart är iallfall att jag behövde sömnen. Min kropp har väntat och längtat efter den här helgen.
Helgens filmutbud har iallfall bestått av:
The Man from Earth, vilket var En konstig film med dåliga skådespelare som trots att den hasade sig fram sakta men osäkert, att det inte hände ett dugg och helt plötsligt var slut, fick en att tänka efter lite extra. (Tål att nämnas att jag direkt efter att filmen var slut direkt placerade den i facket för 'de dåligaste filmerna jag någonsin sett', kanske var jag lite hård?)
The Assassination of Jesse James, En cool men mörk film som var lite för lång, Lite kortare och den hade hamnat högt på listan. Snyggt gjord, verkligen. (men Brad börjar bli lite väl gammal nu va)
No Country for Old Men. Ännu en halvskum film som ändå gick att se, relativt bra puls, intressanta karaktärer men inget att rekommendera,..
samt The Golden Compass , vilket var en Dålig men söt film. Tror att jag som vanligt hade för höga förväntningar på den lilla töntfilmen tyvärr.
Men men, ännu fyra filmer avprickade.
Nu ska jag ut och promenixa om jag orkar. Eller nej, jag ska. Har inte varit utanför dörren på hela helgen så det känns som ett måste. Hoppas ni alla haft det jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0