jag vet

Jag tror mig veta en sak som jag hela tiden har vetat men alltid låtit stanna någonstans längst bak i hjärnlagret. Denna sak att veta är egentligen två, vilka jag inte vill veta men nu gör jag det ändå. Jag hoppas att min vetskap inte är korrekt men det ser tyvärr inte ljust ut för jag blir hela tiden överbevisad. näst intill. men jag hoppas på allt gott och jag har valt sida; och inte är det din.

klar nu för avfärd mot huvudstaden igen, ett prov nalkas och en förhoppningsvis godkänd kurs. det vill säga ingen omtenta i Augusti. Ska nu plocka undan min oätna frukost och sedan bege mig mot macken där påfyllning av spolarvätska, luft samt en skvätt dyrbarheter väntas. (nog en korv eller två likaså). Men sen så, sen drar jag. tillbaka imorn. so long.

20:02
klar med prov, två fikapauser med kamrater (Daniel samt Lotta) och system samt klädshopping. skall Hoppa in i duschen nu och sedan iväg igen för att agera flygtaxi åt thomas. Provet gick utmärkt. ingen omtenta i Augusti. underbart!

syns imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0