gefle stad

Imorn bär det av norrut. Sista tentan skall spikas och allt ska donas o grejas, sen så är jag redo. Är lite halvt osugen att åka för tillfället men vet att det kommer bli bra. Det bästa: Jag får träffa lille Kevin vilket skall bli intressant. mycket. Tänk att Vera-damen har blivit stor. Min lilla Veronica är numer mamma Veronica. Så vuxet av henne.
.och här sitter jag som en liten skitunge och skrik-bråkar med min far över telefon. skärpa sig caroline. (förlåt pappa)

Nå, tentan imorn då? ja. eko. Jag har varit dålig att motivera mig nu senaste veckorna. Som sagt och skrivet så har kroppen jag bor i tagit ett alltför tidigt men stressigt sommarlov och min motivation och mina resultat har lidigt en del av det. men so, Resultaten kanske inte är de bästa, men vad gör det när jag väl tar min examen? inte ett dugg. Jag blir boss över dig ändå!
Jag är i vilket fall som helst överöver-redo för att komma bort från skolan ett tag och hör och häpna; Jag är redan taggad och laddad inför nästa termin. Nästa termin kommer att gå som smort. underbara tanke. Hoppas att mina batterier kommer att fortsätta laddas under sommaren och att jag kommer att komma tillbaka i september som en fysikprofessor. Jag vill jag vill jag vill. och vet ni vad? Jag vet att jag kan. Måste bara hitta den där förbaskade motivationsknappen.

Någon som vet hur man slår på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0