done!

tentan klar. inte avklarad, men klar. Sitter i biblioteket nu för att skriva ut lite, mycket, papper till min sommarmatte. Ja, gott folk, Caroline skall räkna matte under sommaren. Och inte bara det. Eftersom jag klantade mig idag så blir det nog även mekanik och självklart den där vidriga Numeriska metoder. Två omtentor i slutet av Augusti. Ja låda. Men vet ni vad? det gör mig inte ett dugg. Tvärt emot så har min motivation helt plötsligt  nu, inte direkt blivit större, men jag ska ta det lilla jag har, sprida ut det över tre månader och resultaten kommer att vara där jag vill ha dem. förhoppningsvis. No more brain failure. Jag ska bli motiverad som det bara går (och lite till) och jag ska bli frisk som en nötkärna. Det vill säga flytta. Lägenheten gör mig illamående. Lägenheten gör mig förkyld, allergisk och framför allt kall som en isbit. Kyla och noll motivation är inte en bra kombination. jag och kyla och noll motivation är verkligen inte en bra kombination.
Men nu så...

ja, nu. vad händer nu? jag är inte van att vara ledig. Eller ledig och ledig. om man tänker så så.. Ska nog sätta mig med matten ett tag. Kan ju inte bara sitta här och inte göra någonting. Det är ju verkligen inte min grej. (om man inte tänker på alla dagar jag suttit med mekanikboken framför mig på köksbordet och bara tittat ut genom fönstret dvs)
så nu.
nu ska jag gå och göra något. ingen nytta ,men något. nåt? hmm? handlingsförlamad. borde nog plugga matte ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0