dag 3

helgen har bestått av besvikelser. nöjen och arbete på hög nivå. Jag har träffat världens sötaste Kevin, blivit av med min bäbisrädsla och samlat cirka två vuxenpoäng. Jag har även varit frustrerad, konfunderad och mycket mycket orolig. Min kropp beter sig inte som den borde med mig och jag vrider och vänder på vad det kan vara som är fel. För något är det och jag vill inte leka den leken igen. Förhoppningsvis får jag reda på det imorgon..
 
Fredagen var jobb för min del, stängning, och efter; firmafest med utgång. Mycket trevligt och mycket sent.
Lördagen, massor med grejer att göra, bland annat lite pul på macken (och sömn!) och sen träff med J och hans vänner. utgång på det och kvällen slutade där den började, snurrig och alldeles för sömning hemma hos mor o far.
Gårdagen spenderades med ma&pa på valbo köpcentrum, där bland annat tält och strumpor införskaffades och sen, efter fika hos farföräldrarna med en självklar provuppsättning av megatältet, kvällsmöte inklusive homedelivery av mat hos fröken Veronica och hennes lilla knodd som numer är min älskling. sen sömn sömn sömn.
nu, matte matte matte. jobb senare från klockan två till tjugotvå.
pk

12:01
"Systemuppdateringar
Den 16-17 juni genomför vi en större uppdatering av provplattformen. Under
denna tid är det tyvärr inte möjligt att arbeta med kurserna på
www.math.se"

nope. inte blev det någon matte för mig idag heller nej. så det kan gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0