dag 1

idag var första jobbardagen i gävlebukten. Regnet har spöat oss och oskan mullrar som aldrig förr. och vet ni vad, det har vänt. Jag trivs rätt bra nu helt plötsligt. Jag trivs rätt bra trots det monsunliknande regnet och trots det klibbkladdiga vädret. det är helt okej. undrar varför? vaknade i vilket fal som helst klockan 4 imorse och gratulerade mig själv för att solen inte tittade fram när jag ändå skulle dra iväg till jobbet. Men ångrar mig lite nu. hade varit skönt med ett solstänk på balkongen efter en mycket slitsam morgon/förmiddag. Det märks att jag inte direkt är van att röra på mig nu mer. Trött, det är jag alltid, men det är en grym skillnad på matte-trött och fysiskt trött. Nu är jag sorten fysiskt trött. mycket fysiskt trött. Inte så konstigt.
Så. vad gör jag nu? ja. nåt alternativ väger över de andra tre, men jag har inte tid. Matematik är det som gäller, kompletteringsprov i sthlm på torsdag, så ikväll kommer jag både vara matte-trött och fysiskt jobba-trött. det vill säga helt slut. och vakna fyra imorn igen. yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0