nervkrock

Helgen är en enda krock. Allt händer, och jag är ledig. Men, ett stort men, jag är som vanligt oförmögen att vara med överallt och jag är mycket dålig på att välja vad jag ska göra Jag är en sådan människa som vill vara med överallt, helatiden och lite till och jag i desperat behov av att inte missa en endaste liten höjdpunkt. Jag vill inte göra någon besviken ochh jag vill veta vad ni pratar om när ni pratar. Detta går mig på nerverna. A lot. Mina nervtrådar har krullat ihop sig till små trådbollar och det är omöjligt att trassla ut röran. Som grädde på moset har dessa bollar växt sig större och de fortsätter. Nervvraket Caroline. Det är jag.
När kan jag luta mig tillbaka. När blir det min tur att inte känna viljan att vara med överallt hela tiden. När växer jag upp?
Mina vuxenpoäng dalar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0