gimme more a piece of me

Idag ska jag ägna mitt hundrade inlägg med att skriva om Britney Spears, och det hade ingen förväntat sig kan jag lova.

Anledningen är att jag har lyssnat på hennes nya skiva och jag är helt och hållet såld. Såld i meningen att jag kan lyssna både en och två och tre gånger på samma låt utan att helt och hållet kräkas.
Jag måste erkänna att jag hade lite svårt för första singeln från nya östrogenchockade Skivan men nu efter att ha hört den några gånger lär jag erkänna att den andra singeln Piece of Me är hur bra som helst..

Om jag skäms eller om jag känner mig pleased med det har jag inte listat ut än så jag skriver detta innan jag tänker allt för mycket kring frågan.

Jag lär ursäkta mig med att jag aldrig har varit något direkt fan av Damen ifråga och trots att man har både en och två cd-skivor som min moster prackade på mig i tonåren så har jag alltid tyckt mig se henne som en dam med noll sångröst. Hela Britneysagan är enligt mig och så många andra så enormt sorlig alltifrån den söta kristna mammastyrda lantisflickan till den hjärntvättade nya sexsymbolen med missbruk i både flytande och fast form. Men som sagt, nu har hon (skivbolaget) lyckats och jag är mycket tacksam för låtarna som nu ligger i min ipod och tickar.
och nu har jag förstört min image. fasen. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0