bra


Idag har jag för första gången i mitt liv verkligen njutit av regnrusk. Jag har varit ute och promenixat i ungefär två timmar med regnet piskandes i ansiktet, och jag fann det mycket avslappnande. Vilken grej. Jag börjar nog bli stor.

senare:
var nyss ner till affären och handlade äpplen som smakar rabarber. fy.

nån minut senare:
kan verkligen inte äta upp det här äckliga äpplet. usch. Och jag som var så hungrig.

ännu senare:
Har suttit och tänkt på vad som är tråkigt här i livet. Min Fyra i topp-lista ser ut såhär:
1.Gå på toaletten
2.Snyta sig
3.Duscha
4.Tänka

Satt efter det och tänkte på vad mycket tid alla dessa tråkerier tar av min dyrbara tid och funderade ut hur jag på bästa sätt kan strunta i dem. Jag misslyckades med bra föslag och kommer i fortsättningen att fortsätta med att Gå på toaletten, Snyta mig, Duscha och även tänka. Kanske tur det.

(sen kom jag och tänka på att det är grymt många som slipper den där fjärde punkten, måste vara otroligt skönt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0