bestämmelser


min måste-göra-så-att-min-kropp-överlever-ett-år-till-lista:

*Börja träna
*Sluta gnälla
*Sänka mina krav (på mig själv och andra)
*Ge fan i att kolla på TopModel
*Skaffa studiemotivation och efter motivationen *skaffa ett extrajobb
*Berätta för människor jag gillar att jag gillar dom.
*Sluta umgås (i princip) med människor jag inte mår bra av.
*Sluta bry mig så mycket om vad andra tycker och tänker.
*Sluta tänka så förbannat mycket.
*Sluta lägga ner så mycket energi på dåiga saker.
*Mixa Fruktsmoothies varje morgon med min nya mixer.
*Dricka de nymixade fruktdrinkarna varje morgon.
*Hålla bättre koll på mina pengar.
*Hålla bättre koll på mig själv(!)
*Besöka min nya doktor på Karolinska den tjugoåttonde.
*Göra en felfri (med marginaler) omtenta i matten.
*Sluta vara sjuk.
*Börja vara frisk.
*Sluta intala mig själv att jag är tjockis.
*Börja intala mig själv att lite motion är livsviktigt för mig och mina muskler.
*Skaffa muskler.
*Dricka ännu mer vatten. (*och isåfall gå på toaletten ännu mer I guess)
*Vara snäll mot min stackars mage.
*Vara snäll mot min stackars pojkvän.
*Vara snäll mot min stackars mamma.
*Vara snäll mot min stackars pappa.
*Vara tacksam över att de tre ovanstående är snäll mot mig.

men först måste jag bestämma hur min framtid ser ut. Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH Konstfack eller KTH. Konstfack eller KTH. Det är så dax att bestämma nu. matten börjar snart igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://youtube.com/watch?v=phL0RLKL8bc

2008-01-10 @ 13:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0