tio för de stora och fem för de små

nu så. karusellen börjar om igen. haha. men vet du vad kära du, jag tänker inte kliva på. Du får snurra i din ensamhet och i dina fantasier, för det är där du hör hemma, verkligheten gör dig bara illa. Stanna där, hoppa inte av i farten, du slår dig hårdare än du tror när du inser att din sanning tyvärr bara är din fantasi. Stanna kvar, hoppa inte ens av när det slutar snurra, du slår dig hårdare än du tror när du inser att alla andra har vuxit ifrån dig mentalt och att du inte passar in i vuxenvärlden än.
Men nästa gång my dear, då är det öppet krig och både du och jag vet att jag kommer vinna.
haha!

Kommentarer
Postat av: Caa

Fy fan vad jag är bra.

2008-02-03 @ 10:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0