over and out

Dagen jag fruktat i många veckor är över, och förhoppningsvis, så behöver jag inte uppleva den igen i just denna form. Så, hur känns det? jo, det känns som om det kan gå vägen men isåfall måste det nog kryddas med lite extra flyt. Och det är väl på tiden att jag får lite extra tur nu? Det är min tur nu (och Charlottes såklart, hejar på dig).

Idag har jag bara sovit efter hemkomsten runt elva. en enorm tyngd är försvunnen från mina axlar och min kropp påminner mig om det. Mitt huvud värker som aldrig förr och kroppen vill inget annat än bara sova. Det är inte klokt hur mycket energi det tar att vara student. Hur kan man vara så förbannat dum att välja detta liv frivilligt?

Men, annars då? Allmän förvirring kring allt runtomkring (läs: skolan), men trots detta så trivs jag i min situation. Jag har dock fortfarande mycket svårt att greppa visst folk som finns i min närhet, och det gör mig alltid förvirrad. Jag är sån som vill ha relativt mycket kontroll kring människor runtomkring (läs: mig själv), och det har jag inte för tillfället. Min hjärna spelar ett spel med mig som jag inte vill vara med i längre, jag har tappat bort min spelpjäs och svalt tärningen, men the game must go on. fight fight fight.

Dagen Känslor: Förvirring, Lättnad, Rädsla samt Glädje i en enda soppa.
Dagen Färg: Röd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0