min vän

Idag har jag träffat en vän som betyder så mycket för mig. Denna vän har varit min vän sen dagis och denna vän kommer att vara min vän för alltid. Denna vän är min allra allra bästa vän och hon är den vän jag önskar all lycka i hela världen. Hon är en sån där vän som alltid får mig att känna mig bekväm, hon är en sån där vän som alltid får mig att vara glad och Hon är en sån där vän som bara genom att finnas får mig att överväga att flytta tillbaka till Gävle eftersom jag saknar henne så.
Jag vill kunna sitta och prata i flera timmar om ingenting! Jag vill kunna komma över på kvällen bara för att säga hej! Och jag vill absolut vara med när lillknodden växer upp! 
All kärlek till Veroonica!


Kommentarer
Postat av: Lottis

Naaw.. Det är helt otroligt vilka relationer man kan ha till sina vänner!

2008-02-25 @ 22:06:48
Postat av: Caa

mmmm! ;)

2008-02-26 @ 20:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0