besviken

Just nu vet jag inte vad jag ska tycka tänka eller känna. Eller jo, jag känner mig lurad. Det här är första gången i hela mitt liv som jag blivit utsatt för (eller kanske rättare sagt fått höra) skitsnack som har gått bakom min rygg. Och jag är besviken, ja, besviken är helt rätt ord. Människan som startade detta finns inte mer. Människorna som inte hade tankeställnigen att ens kolla vad som är sant eller ej syns inte mer och jag själv står här och bara undrar. undrar vem av mina så kallade vänner som hela tiden visste om allt? Jag kan inte för mitt liv förstå att man inte först kollar upp något liknande med den inblandade när man hör någon säga något liknande. eloge där till dig Daniel som verkligen gjorde det.
Hur många som jag har träffat har haft den här tanken i bakhuvudet? Hur länge har det ens cirkulerat? Jag känner mig lurad. grundlurad.

Visst jag har gjort mina misstag och visst jag har gjort fel, men i det här fallet tänker jag inte ta på mig ett dugg ansvar. Jag har aldrig förr, på det här sättet, känt känslan av att vara helt oförmögen till att ställa allt till rätta och det gör mig arg. mycket arg.

Denna individ som började snacka, varför? Jag kan inte för i hela mitt liv förstå varför? varför vill du mig, och alla i min omgivning så illa? Förstår du nu vad du har satt på spel? Folk är förbannade på mig utan anledning, folk litar inte på mig utan anledning. Du måste väl iallafall förstå att det här går ut över så många fler än bara mig. Tack för omtanken dude.

revenge is a dish served best cold .


Kommentarer
Postat av: Katja

Dumpa dina vänns!

2008-02-02 @ 10:54:02
Postat av: Jon

du kan få bli min vän.

2008-02-07 @ 07:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0