äppelskrutt


Idag såg jag en mycket fin dam sitta och mumsa i sig det rödaste och vackraste äpple jag någonsin sett imumsas. Jag blev otroligt sugen på att springa fram till Fru Proper och sätta tänderna i hennes blodröda äpple, men min törst efter fruktsaften vändes på ett kick, till ögonbrynshöjningar och kväljningar. Fröken Proper, du förstörde mitt suktande efter det perfekta äpplet och du förstörde dig själv i mina ögon.
Det är sjukt äckligt att äta upp hela äppelskrutten. usch och tvi.

image88

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag träffade han fru proper, han var allt hon ville ha för stunden. Hennes mjuka läppar nuddade hans perfekta skal. Sedan satte hon tänderna i honom - mmm.

Det är skönt att vara perfekt på ytan. Man behöver inte bry sig så mycket, det är först när man kommer under skalet man vet vad man får. När man står där naken, utan skal och utlämnad - då vill man inte ses som en skrutt, utan som ett kärnhus.

Jag känner glädje för det lilla äpplet du såg idag, jag tror han är lycklig nu.

2008-02-27 @ 18:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0