psyk

usch. jag blev plötsligt ledsen. ledsen ledsen ledsen. Jag vet inte riktigt varför men blä vad jag är nere. jag vill inte. Inte nu. Men är det så det ska vara? är jag lurad? hjälp mig. nu är det dax att bege sig. bläää. Tankar i rundgång. haha. skrattet är starkt men osäkert. Jag vet inte alls längre. tror jag har fått panik. Svettas. Varför är jag så osäker? Stå på dig själv skulle dom säga, men vad vet dom? Nu ärdet dax att face the truth. Och jag skakar för sanningen. Hjäälp. Lägg av nu Caroline. tyst. säg inte ett ord. Det du inte vet har du inte gjort. Eller jag menar. Det du inte ser har du inte sett. Eller rättast sagt, det du inte vet mår du inte dåligt av. Och om man skulle göra det så är man synsk. Det hade varit mycket tråkigt. Jag lider av något annat. En mängd olika annat lider jag av. Samlingsnamnet för detta är nog schitzofreni tror vi bestämt. Dont be afraid. muhaha

daggmask på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0