Nostalgi

Okej. Blev visst lite youtube istället. Haha. såklart. Men kolla kolla kolla. Vad sägs om Solid HArmonie, VEngaboys och Peter André? Vilken tur att man inte gillar sånt här längre.. (*harklar*)


Kommer ihåg den här videon, Jag tyckte alltid att tjejen i Gul SportBh såg ut att ha så ont i brösten när hon skuttar omkring. Lägg märke till hennnes bröstbounce. Sen så, ja, sen så. Var så avis på fronttjejen Men konstigt? hon är ju svinsöt.


Ja Ja Ja. Coco Jambo! HUr kan den lilla blonda i videon få fram denna stämma? Och Mr. President. Burr.


Ja. No words need to be spoken. Tufft att välja mellan Boom Boom och We Like To Party, grymma låtar. VIlka minnen!


Och. Ja. Peter Peter Peter. Vem gillade inte denna man, detta sexpack (åtta?), denna brunbrända kropp, detta flottiga hår, denna superhunk? (nu mer. Äckel)


2 Unlimited. Mina första största favoriter. Klicka runt på youtube och kolla in fler videor. Totalt totalt amazing. Totalt Totalt tjatigt och Totalt Totalt nittital och bara Så bäst. (Först idag som jag fattar att videon utspelar sig i ett Flipperspel. Man lär sig något nytt varje dag)

Haha. Los Del Rio (vad sägs om en maccarena?), La Bouche, Culture Beat, Haddaway, Pandora, Snap och No Mercy. Jag blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0