dopExpo

fest. Jaa igår var det fest. Som avslutning på vårt DopExpo (där Dop står för Design och Produktframtagning inte dop som i döpas-dop) blev det gasque och partaj. Av rang. Det var kul. Tokroligt. Det jag minns iallafall. Mässan för övrigt har varit jäkligt seg, dock lite trevligt att göra något annat än vardagsgörat, men det är just det. inget plugg gjort. alls. På en vecka. ångest.

I vilket fall som helst. Gårdagen. Började hos mig, slutade hos mig. Som alla andra dagar gör. Började nykter slutade kalas. som inte alla andra dagar gör. Helt stört vad full jag blev. Onödigt Caroline. Onödigt.

Idag då? Ja, pigg som en lärka, trött som en bäver (motsägelsefullt?). Och nu. NU nu nu nu. Dagen jag längtat länge efter är här. arton och tio. då åker jag. Borås here I come.

städa.

(TACK Lotta för igår. Ängel!)

Kommentarer
Postat av: Lotta

När mina naglar har återtagit sin forna prakt säger jag "varsågod"...:D

2008-12-05 @ 00:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0