so, va?

typ så känns det i mitt huvud just nu. Jag fattar inget jag vet inget jag vill inget förutom att sova och jag känner inte ett dugg. mina ben har somnat, mina armar är på god väg men min hjärna ger inte mitt huvud ro nog att koppla av tillräckligt för sömn. Dagen har varit sådär. Pluggat alldeles för lite, pratat alldeles för mycket och rört mig alldeles för lite. Kvällen har varit i rörelse, rörande och oroande. Jag har många funderingar men vill inte släppa ut dem i cyberrymden, så jag behåller dom för mig själv. som vanligt. Åter igen. Implosionen är nära. Jag måste bli avkyld. jag kokar inombords av funderingar. Det bubblar och trötthet stress och allmän förrvirring och jag ser dubbelt. Tvetydigt. varken eller är bra men jag måste nog ordna upp det här. Mitt liv kommer inte bli som det borde innan saker har ordnats. Finslipats, Sandpapprats och målats. Har tyvärr lite svårt med färgvalet med. Blå är iofs min favorit men vad säger den Er? Vit är en sådan där färg som man bara använder för att man har dålig fantasi och det är ju tråkigt om Ni skulle få det intrycket.. så, svart? mörker? kanske med en liten liten strimma, ett stänk av gult. Ljuset i tunneln.
Eller så låter jag det vara som det är; Färglöst, nästintill genomskinligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0