Morgongymnastik

Så. Vaknade när jag skulle. gick upp nästan när jag borde och har hunnit med det mesta. Fin frukost, gymnastik, lite yoga, styrketräning och en solarietripp. Hann även springa några kilometer samt äta nybakat fiberbröd till frukost. Solen skiner här i stockholm och värmen är på god väg att trilla in genom mitt fönster. Trafiken är lugn och byggställningen utanför mitt fönster är äntligen nedriven. Matten imorgon känns lugna gatan och min kropp har äntligen hunnit vänja sig med den kemiska processen som verkar i mina nymålade väggar. Fick till och med ett glädjande samtal nu på morgonen om att jag har fått hoppa över tvåan och får börja direkt på tredje året på utbildningen. Underbart. Allt känns som i en liten ask och inga oroligheter i magregionen över huvud taget. Så nu? nu skall jag ner på stan, äta en stor fet sallad och lägga mig i Rålis och softa. Det här blir en bra dag.

ICKE.
i själva verket har en mycket underlig process startat i min kropp just nu. Jag skakar som en jordbävning och jag fryser som en isbit. Men visst gick jag upp i tid dock. Men till  vilken nytta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0