lunchrast

Lunch idag består av ruccola körsbärstomater gurka charlottenlök och en annan salladssort jag inte vet vad den heter. (den är grön). Matten har gått sisådär. har fastnat på saker jag för ett år sedan tyckte var a piece of cake och det är inte bra. Inte bra alls. Har för övrigt även pratat med Kriminalvården (sug på den du) och Helena på min lunchrast. har inte ens hunnit äta upp. men men. det har jag inte tid med. Nu: Rasten är slut för länge sen!
(En glad målare har hört hela mina telefonsamtal och vet nu exakt hur tjejer resonerar. varsågod min vän)
ciao

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, ja och han lär ju tro att vi tjejer är helt jävla dum i huvudet! :)

2008-08-18 @ 14:21:44
Postat av: Caa

Nej då Nej då. Han hade nog the time of his life idag :P

2008-08-18 @ 18:09:18
Postat av: Caa

..förresten så är vi ju faktiskt helt skruvade så vem kan klandra honom isåfall? ;)

2008-08-18 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0