frukostrast

så. Klockan slår nio och jag är redo för min första rast. Frukost. Klarade av mitt mission att gå upp och börja plugga klockan sju, trots att målarpojkarna lyste med sin frånvaro, och jag har suttit sen dess. Nu, två timmar senare, dalar dock koncentrationen och frukosten serveras. Från och med den här veckan har även mina morgonvanor börjat så sakta smygas fram med målet att bli en van frukostätare framåt skolstart, det vill säga slutet av månaden. Jag kommer att bli hälsan själv. Damn vad jag kommer må bra. Förutom frukostvanan så skall även dygnsrytmen filas lite på och mitt nya matintag skall noga ses över. Jag skall även sluta säga Damn hela tiden, vilket har blivit en stor ovana. Damn. (som för övrigt är en svordom på engelska för er stackare som inte visste). Nu: Ett glas Juice, två mackor med ost samt pepparsalami (obs.utan smör) och en liten liten klunk yoghurt. snart. matte. Syns vid lunch. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0