Drunknar i besatthet

Okej så här ligger det till. KLockan är ett på eftermiddagen och jag har läst en sida matte. Istället för matematiken har jag engagerat mig med allt annat möjligt att engagera sig i. Jag har cyklat till banken (för att sedan upptäcka att klockan var halv tio och det inte var öppet än), Jag har cyklat hem från banken, jag har gjort mackor som jag sen slängde eftersom jag kom på att jag inte var sugen på en smörgås. Jag har åter igen provat Chiquitas fruktsmoothie. TÄnkte att stackaren skulle få ännu en chans, men ratade den lika mycket denna gång och har därmed beslutat att detta var frukten i flaskans sista chans för att charma mig. Jag har även vunnit två auktioner på nätet, vilket innebär att jag snart är ägare av TVÅ nya väskor för 31 kronor inklusive frakt. Dessutom så har jag letat bland annat korgstolar, vattenpipor och korsetter på blocket, bara för rolighetens skull. Jag  var också tvungen att slinka in på stevemadden.com (som ni ser i förra inlägget) för att kika skor och där har jag suttit senaste timmen och dreglat. Jag är besatt och jag vill ha jag vill ha jag vill ha. Ni kan inte förstå hur mycket jag vill ha. Mitt leende har inte varit såhär stort på länge. Skor och väskor gör mig besatt. åh.


vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0