calculus

A complete course.
håller på och kräks på matten nu för tillfället och hela tiden. Helt otroligt vad mycket jag har att göra men med så lite tid. Och jag som trodde att tiden skulle finnas för mig nu. Här i min ensamhet. men nej, jag kommer inte vidare. Har fastnat så enormt och bara stampar på samma ställe hela tiden. Jag vill bara få skiten avklarad men jag kan kan kan kan kan inte. Distraction på hög nivå och jag har tillochmed glidit iväg för att kolla på barnprogram för att få ännu några minuters rast. Allt för att ha något att skylla på.
Bowling om en halvtimme lockar men vet inte riktigt om det är så klokt av mig att ens gå utanför dörren idag. Har stannat inne tills nu så varför bryta trenden menar jag. Borde fortsätta med matten nu. borde klura och klura och klura, men jag känner att jag nog är full up för idag. Borde göra något annat. städa vore nödvändigt, eller diska. Men. Blir nog en film. Upp kvart i fem imorn. Jobba jobba jobba. Livet är härligt. Nå alldeles förfärligt.
tillbaka till matten.

Kommentarer
Postat av: Petra

Riktig kämpe e du. Duktig. Känner igen frustrationen man kan få över matten. Kepp up the good work :) Ha det fint Carro.

2008-08-05 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0