back to

stockholm
skolan
det andra kaoset
nya lägenheten
nya livet


På biblioteket nu. Inga studenter lyser med sin frånvaro. mycket folk. inte bra. hade hoppats på att jag var den enda på hela kth som har omtenta men så var icke fallet. Sån dag idag där folk inte direkt finns med på listan av  människor jag vill träffa idag. Det lilla roliga är att jag har börjat en terapisession med mig själv. Idag gjorde jag saker jag aldrig skulle göra. igår och förrgår var ett enda kaos eftersom jag tvingade mig själv. men jag känner att jag är på g. Nu ska jag försöka fixa det här och jag ska göra det med modet i behåll.
För tillfället känns det okej. Men jag trappar upp tills skolstarten, för då, Då ska det kännas perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0