1 dag till tenta

och jag kan inte sova. Vad i hela fan har hänt med mig? Jag har sovit som skit senaste veckan och jag är så less på det. Så less på att vara konstant trött, konstant orkeslös och inomhus. Jag försöker att sova  men det går åt pipsvängen så det bara skriker om det. Jag vaknar, slumrar till, vaknar och är vaken. Jag har blivit som den där ordboken längst in i hyllan, den som dammet bara växer på och som man varje gång när man går förbi tänker 'oj där står den där gamla skiten och dammar, kanske dax att slå upp ett roligt ord för att sen ställa tillbaka den tills nästa gång'. (?)
Ingen dammar av mig. Inte ens jag själv och jag är trött och allergisk. Kan inte leva med damm. Jag hostar och hackar och snorar och nyser. dax för dammfritt uppvaknande. Imorn ska jag gå ut. och upp ur sängen. och javisstja, matten med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0