tjuvbloss

kom precis hem. blev en tolvtimmare i skolan idag. huvva. borde skaffa sig ett bättre liv som är mer lyxigt och välbetalt (ta bort ordet mer, passar inte riktigt in i samanhanget då man som student lever på sju tusen i månaden varav mer än hälften är lån). Har varit en intensiv dag med halvmycket cred. känns inte direkt som att effektiviteten varit på högsta nivå, men natten är ung människor, natten är ung. Lapp och inlämning av matte samt Nummelab imorn. Crap. Så less på NUmeriska Metoder så jag kan kräkas. men men. life goes on. ungefär. enda skillnaden är att man har blivit lite mer dork än vad man var tidigare, och töntfaktorn höjs dag för dag. När jag är klar med skiten kommer jag vara ett av de töntigaste jag'en jag någonsin träffat, och förhoppningsvis ett av de rikaste. Men nu. Kebab sen matematik.

såg btw två småflickor stå på parkeringen tjuvrökandes på vägen hem. på parkeringen! Båda stirrade oroligt upp mot höghusen ifall mamma skulle slinka ut genom dörren. Hade lust att gå fram som den visa tanten jag är och säga åt de små liven att parkeringen utanför kanske inte är det bästa stället att tjuvblossa på.
Jag kanske till och med kunde ha visat dom vägen till tunneln vid shell eller till det där stället med betongsuggorna mellan garagen och parkeringsplats 672.

jag är en god människa ibland, sug i er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0