symbolik

har fått en hel del frågor om mitt konstiga förra inlägg. Och Ja, det finns en symbolik, det finns det faktiskt i det mesta jag skriver, men det är bara jag själv som hänger med i svängarna (oftast), vilket är grymt skönt. jag skriver inte ett inlägg om en liten herr snigel bara för att jag gillar sniglar och vill framhäva deras urtjusiga slemmighet, jag skriver inte ett inlägg om herr och fru svan för att svanar är mitt största intresse, och jag skriver framför allt inte om en man med blindkäpp för att jag tycker att det är roligt att en stackars blind man måste följa sin käpp. (btw så var Herr Luring inte ens blind).

men nu, hörrni. jag kan ju bara ursäkta mig med att ingen är så smart som mig ;) take care.

(inne och ändrar inlägget nu 21.56. jag hade stavat fel på slem som i slemmighet (som kan vara ett nytt ord?). vilket grej. step of your high horses typ)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0