skrika könsord

Nu är jag så less så jag håller på och kreverar. Min kropp gör så ont att jag skakar och jag skulle helst av allt bara villja skrika rätt ut hur mycket jag hatar livet och mitt ofullständiga immunförsvar. Lappskrivning idag, hur lätt som helst, men det enda jag kunde tänka på var om mina febersvettningar syntes och hur i hela helskotta jag skulle kunna klottra ner en uträkning när handen skakade som vilket asplöv som helst. so I failed. Jag kollade till och med igenom svaret tre fyra gånger men av någon jäkla anledning så strejkade allt som heter Carolines kropp samt hjärna idag och inte ens den goda viljan samt kunskapen räckte för att lyckas. Jag är så besviken och ska spendera min eftermiddag och kväll med att skrika könsord tills jag svimmar av utmattning. Då äntligen får jag iallfall sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0