Okej

Livet är härligt, nå alldeles förfärligt. shit vad jag är vilsen! haha. driver omkring som en jäkla silverfisk letandes efter silver i niornas gymnastikdusch (!). Hojta till om du är lika vilsen själv!

dagen har varit si-och-så-lång. Eller rätt lång, men fått lite gjort, vilket är illa, då jag har bakdelen (för att använda finare ord) full med skolarbete. tenta om tre veckor, sen efter den drar det igång på riktigt. tenta efter tenta efter tenta efter ångest efter panikatack. hatar att var mig ibland.
MEn just nu, I love it!

nu ska jag och mina finaste strumpor samt toppluva sova. så sjukt kallt i denna lägenhet. usch.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej gumman! Vem fan är inte vilsen, men skoj att du ringde nu ikväll! Saknar dig stumpan! Puss

2008-04-15 @ 21:45:20
URL: http://hellaneriksson.blogg.se
Postat av: Caa

du och jag Helena, du och jag ;)

2008-04-15 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0