misär och svordomar

Hur i hela helvete ska jag orka fortsätta i denna misär?! Hela lägenheten ser ut som en jäkla babianröv och jag fastnar på golvet i köket när jag går barfota, jag måste torka av fötterna från grus innan jag lägger mig i sängen för att slippa vakna med hela marma-grustaget mellan skinkorna och dammet tornar upp sig bakom sängen, i hörnen och på mattan. Hur fan ska jag orka fortsätta leva i denna misär?! Inte konstigt att man känner sig som en jädrans andrasortering på åttioprocentsrean varje dag eftersom att jag lever, sover, andas och äter i denna skit. Fy fan vad äckligt. Hur fan ska jag palla? tiden finns inte!

(och förlåt mor o far för alla svordomarna men det blir lite mer träffsäkerhet så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0