manisk salladssköljare

god morgon god middag god kväll.
Ännu en sol har tornat upp sig bakom horisonten och ännu en dag har börjat. Min dag so far är helt okej. Vet att den här dagen är en dålig dag, men försöker tänka bort allt det och bara se positiva saker.
Jag har kommit till två helt nya insikter idag om vad jag är dålig på. Jag är enormt dålig på att bre smörgåsar utan att ha sönder den i smulor och jag har alltid alltid varit grymt dålig på att skölja min älskade sallad.
Men. Dagen till ära, efter att ha upptäckt både lite smått här och lite gott där i det gröna salladshuvudet har jag bestämt mig för en förändring. Jag ska skölja min sallad som den aldrig har blivit sköljd, jag ska skrubba, skölja igen och åter igen skrubba. exorcism. Bort med alla salladsmonster. die die die.
När jag ändå ska förändra något sådant radikalt tänker jag även ändra på min metod att bre mina smörgåsar.
So far: Den här dåliga dagen börjar åter igen, helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0