flingbit

ännu en dag hemma har börjat. jag är sjukt trött efter nattens hosattacker och sjukt less på att vara sjuk. Egentligen är inte största problemet att vara just sjuk, utan att behöva vara hemma och missa allt jätteviktigt. Onsdag idag vilket betyder att veckan snart är slut och närmar sig fredagslappen, Nummetentan och inlämningsdeadline. (gud vad jag är effektiv på den biten..). Men inget jag kan göra något åt så gör det bästa av situationen och ska nu koka sisådär två liter The och bälga i mig det. Sen ska jag ta några hundra nässpray-doser och bygga upp försvaret med lite ögondroppar för att sedan ta itu med skolarbetet. Har saker att göra ända upp till hakan så dax att börja nu.
Men först, försöka få i mig en liten yoghurt samt flingbit. Min magen skriker efter mat men vill inte behålla den känslan alltför länge. Fan vad det är synd om mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0