bleknaket

Solen skiner, himlen är blå. Vad det är skönt att leva då. (högt i topp går allas humör och det är det som susen gör. refr)
Idag, warm as in warm. Vårwarm. Mysigt. Den här lilla söta värmen som mot alla odds (idag innan tre, molnens) gör sig bekväm med alla bleknakna fejs som blickar upp och på allvar tror att man hinner bli brun på en kafferast i solen. Sverige sverige sverige.

Idag har jag fikat på charlottes kakor i solen, somnat flera gånger på Föreläsningen och fått information om nästa års steg närmare mot en examen som civilingengör. Det är sådant här man behöver höra. Underbart. NU behövs det bara att kirra tentorna på topp. Och sluta lyssna på Barry White (vilket jag gör just nu) Får dåliga minnen. Synd att en sådan fin låt kan bli så förstörd.

Annars idag så har jag sett vårens första svinstora spindel, fått spindenät i ansiktet och frysit så jag svor.


Men, solen har visat sig och jag har sett fler bara axlar och vader idag än vad jag såg på poolpartyt i lördags. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0