bald

Idag när jag åkte på tåget hem så funderade jag ännu en gång kring en grej jag länge har funderat kring.
Varför glänser flinten på vissa karlar sådär jätte-jag-smörjer-in-mitt-huvud-med-vaselin-varje-dag-mycket?
Det är inte bara en eller två eller tre gånger man ser en kille med den där glänsande saknaden av hår på huvudet och mina tankar går kring.. varför? Varför i hela helskotta glänser det så? Är det för att grabbarna grus ifråga smörjer in sig om knoppen med sitt baldo-vax varje morgon eller har vissa helt enkelt en såndär glansig skalp?

Jag vet helt säkert att på min tid som hårlös så fanns inte alls en tillstymmelse till glans på mitt huvud. Inte ens till fest.
Men visst hade det varit coolt att kunna spegla sig i sitt eget huvud. tips!

image109

Jag bara måste veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0