vilse i blåbärsskogen del 1.



vissa säger saker som dom aldrig utför och andra utför saker som dom aldrig berättar. Vilket är värst?


Helgen har varit till godo. lagom lugnt, lagom fartfyllt. lagom med tårar och lagom med skratt. Har plockat hemma hos föräldrarna, ner i lådor, upp ur lådor och slängt en stor hel del med grejer som jag kommer sakna om tio år, men vad gör det om hundra år när allting kommer kring? (ursäkta snövit o dvärgarna för stulet citat)

Jag har haft en konstig helg dessutom. sett sidor jag inte trodde fanns hos människor jag trodde mig känna, sett hur kylan klamrat sig fast i balkongräcken och sett salsakungar in action. Har även träffat en del veronica och en del jonny vilket alltid gör mig glad.

Nu är jag återigen hemma och ska dansa mig utåt i garaget för att rensa min barbie+bil-låda och kasta en massa saker som varit mig så kära. tufft, men nödvändigt. det här kommer bli superbra. hoppas på det bästa för mor o far. hoppas på det bästa för mig själv och dig och dig och Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0