mina vänner


jag har en vän som börjar på E som är ledsen, även fast hon kanske inte vill visa det, en vän som börjar på F som är sorglig, en annan vän som börjar på E som är ännu sorgligare och till sist en vän som börjar på E som är på tok för sorglig för sitt eget bästa.
jag har en vän som börjar på K som är ursöt, en vän som börjar på D som är bäst, en annan vän som börjar på D som är tokbra och en fjärde vän som börjar på A som är coolast i gänget. word.
jag har en vän som kallas för något som börjar på A som verkar har vuxit upp en centimeter, en vän som kallas något som börjar på J som jag hoppas hittar rätt snart, en vän som börjar på T som är för bra för att vara sann, en vän som börjar på J som borde släppa taget och börja om på nytt och så sen så har vi ju Stefan som jag saknar jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0