godisbitterhet


idag när jag åkte hem var jag riktigt riktigt sugen på lösgodis, för EN gångs skull. Jag gick in på en minilivsbutik och plockade ihop två stycken var av sisådär tio-elva sorter eftersom jag inte riktigt visste vad jag var sugen speciellt på. Nöjd satte jag mig på tunnelbanan och smakade en efter en.
De tråkiga är att jag plockade ihop tio-elva riktigt snuskiga godisar. Jag är fortfarande godissugen, jag är fortfarande bitter och jag är grymt arg på minilivskillen som tvingade mig att löpa ännu en godisferrari för att den skulle vara så god. Usch och tvi. köp inte godis i kiosken vid nedgången körsbärsvägen från tekniska högskolan någon gång. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0