gårdagen


igår hann jag bli riktigt uttråkad en gång, kissnödig som få en annan gång och lättad en tredje gång. Jag blev förbannad två gånger, besviken en och less sisådär trefyra. Jag tappade bort mig en gång, frös rejät massor med gånger och dansade ännu massa mer gånger. Jag blev riktigt överraskad och rörd en gång, riktigt glad  massor med gånger och riktigt riktigt full en gång. Jag kände samhörighet flera gånger, kramades ännu flera gånger och tappade bort pengar en gång. Jag drack världens äckligaste drink två gånger, en dålig version av världens godaste hur många gånger som helst och jag åt bara huvudrätten i en trerätters middag en gång.
men huvudsaken är att det var gryymt kul igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0