soup


Nu är jag så förbannad på mig själv att jag borde ge mig en stor fet smäll. Jag måste verkligen börja skärpa mig, tänka till det där lilla extra och ta vara på det jag har. Jag vill ju verkligen inte sabba det här, men vad håller jag på med? Jag förstår att du blir ledsen, och jag hoppas att du förstår att jag är det. För det är jag, jag är enormt ledsen, vill inte ta någon för givet eller såra. Speciellt inte dig. Det gör ont när du är ledsen, jag förstår inte hur jag kan vara så tankespridd. Hur kan jag låta dig tro att jag inte bry mig. Hur kan jag agera som jag gör.
 Jag måste ta tag i det här nu på en gång med det samma.
Vill inte att jag sen ska sitta och inse att det jag en gång hade var perfekt för mig. så långt får det inte gå. vill ju. Vill.


a cup of soup please.

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0